فشار سنج خانگی خوب

فشار سنج خانگی خوب

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لوازم جانبی فشار سنج

اکثر فشار سنج ها اعداد نشان داده شده بر روی نمایشگر خود را با اعداد درشتی نمایش می دهند و قابلیت خوانایی آن برای افراد مسن و با چشمان ضعیف بسیار بالاست. از فشار سنج خوب خانگی علاوه بر فشار سنج دیجیتالی ، فشار سنج عقربه ای را نیز می توان نام برد. فشار سنج عقربه ای بیشتر به دلیل قیمت پایین تر نسبت به فشار سنج های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

فشار سنج عقربه ای دارای وسایل جانبی بوده و معمولا در یک جعبه قرار می گیرد. برای گرفتن فشار خون ابتدا بازویتان را تا قلبتان بالا آورده و به موازات قلبتان بر روی یک سطح سف۹و قرار دهید.قرار دادن آرنج بر روی یک سطح صاف و سفت دقت اندازه گیری را بالتر خواهد برد.

فشار سنج

بهتر است کاف را مستقیم به بازو بسته و هیچ گاه آن را از روی آستین‌ لباس بر بازو نبندید. کاف ها اطرتف خود چسبی جهت سفت کردن کاف بر روی بازو دارند. لبه پایین کاف باید یک اینچ بالاتر از آرنج قرار گیرد. میزان سفتی کاف اهمیت ویژه ای در نشان دادن نتیجه تست دارد. اگر کاف را شل بسته باشید ، سرخرگ به درستی فشار داده نمی شود و اگر هم زیاد سفت ببندید ، فشار خون بالاتر از حالت عادی نمایش داده خواهد شد.

بعد از سفت کردن کاف ، گوشی پزشکی را به صورتی که یک لبه آن در زیر دیافراگم قرار گرفته و خود گوشی روی سرخرگ بازو قرار گیرد ، بر رکی بازو قرار دهید. در این مرحله با باد کردن کاف با استفاده از پمپ به راحتی می توانید فشار خون خود و یا فرد دیگر را اندازه گیری کنید.

فشار سنج خانگی خوب...
ما را در سایت فشار سنج خانگی خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیما علی زاده بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 7:11

فشار سنج خانگی

فشار خون یکی از معیار های سنجش سلامتی انسان ها می باشد. طبق آمار از بین افراد بالای ۴۰ سال از هر سه نفر یک نفر دارای فشار خون بالایی بوده و همواره باید از فشار سنح خانگی در منزل بهره برده و فشار خود را کنترل کند. افرادی که فشار سنج را برای منزل تهیه می کنند ، به دلیل راحتی استفاده ترجیح می دهند ، از فشار سنج دیجیتالی استفاده کنند.

به این دلیل دقت فشار سنج خانگی اهمیت ویژه ای پیدا می کند و اگر فشار سنج خریداری کرده اید  باید هر چند وقت یک بار ، آن را مورد تست قرار دهید و اطمینان حاصل کنید نتایجی که نشان می دهد ، صحیح هستند. فشار سنج را می توان برای انواع گروه های سنی مورد استفاده قرار داد. آنچه باید در فشار سنج تغییر کند کاف آن می باشد و اندازه برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

فشار سنج

فشار سنج های دیجیتالی معمولا این قابلیت را دارند تا ۱۰۰ مورد از اندازه گیری های فشار خون را در حافظه داخلی خود ذخیره کنند. طرح های جدید فشار سنج های دیجیتالی ، در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم هشدار خواهد داد. وزن فشارسنج نیز برای افرادی که مدام در حال سفر هستند مهم است و ترجیح می دهند از فشار سنج های سبک استفاده کنند.

هنگام اندازه گیری فشار خون توصیه می شود سه بار فشار خون خود را اندازه گرفته و میانگین آنها را معیار قرار دهید. فشار سنج های دیجیتالی این قابلیت را دارند و میانگین سه بار اندازه گیری فشار خون را نیز در صفحه نمایش خود نشان می دهند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب و خرید فشارسنج خانگی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://vinteb.com/%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC/

 

فشار سنج خانگی خوب...
ما را در سایت فشار سنج خانگی خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیما علی زاده بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 7:09

آرشیو مطالب

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :